Reklamní deštník je obrovská propagační plocha



Deštivé počasí sice zatáhne krásnou modravou oblohu, pokryje ji šedým povlakem, který spíše nahrává melancholii, smutku a negativním emocím, ovšem měli bychom déšť také vnímat jako očistu od prachu a špíny, usazující se jako temný mrak na střechách domů, na povrchu chodníků, asfaltových silnic i travnatých ploch. Ono je to ale s tou očistou velmi relativní, protože díky hustému leteckému provozu se do ovzduší rozptylují spaliny z leteckého benzínu a za určitých okolností se při spalování paliva uvolňují kovy, z nichž se vyrábí letecké motory, jako je hliník, mangan nebo baryum, a to vše pak může reagovat s dešťovou vodou a padat na zemský povrch.

ženy s deštníky

Máte-li ale po ruce reklamní dárkový předmět – deštník s potiskem, ten vás před dešťovými kapkami a případnými toxiny z dešťové vody ochrání. A nejen to, deštníky zaujímají poměrně velkou propagační plochu a tímto způsobem lze předávat lidem v našem okolí řadu informací, které jim nebo nám všem zlepšit život. Deštníky jsou výhodné například pro zviditelnění prodeje zdravé výživy, zakládání travnatých ploch pro podporu motýlů a jiných důležitých hmyzích opylovačů, budování nových turistických a cyklistických tras, vědomé třídění odpadů, starost o zemědělskou soběstačnost a podporu soukromých farem atd.

barevné deštníky

Na ploše deštníku lze tedy dávat lidem na vědomí, že existuje mnoho cest, jak zvednout životní úroveň i lidem, kteří tu strádají a trpí civilizačními chorobami a nedostatkem pravdivých a smysluplných informací.Rozevřete-li nad hlavou deštník o průměru přibližně jeden metr, žluté nebo červené barvy a opatříte jej kontrastním bílým nebo modrým potiskem, bude zářit kolem sebe na velkou vzdálenost a může tím oslovit desítky, možná stovky lidí. Měli byste si tedy dát záležet na formě potisku, abyste jím veřejnost informovali a třeba i motivovali a inspirovali k něčemu pozitivnímu. Současný svět to pozitivní potřebuje jako sůl.