Firemní propagace je rozhodně velice důležitá k rozvoji, ale dá se dělat i jinak než jen na internetu. Často vám k tomu postačí jen to správné oblečení.

I tento druh propagace dobře funguje

Je pravda, že v dnešní době, co se neděje na internetu, jako by pro valnou část obyvatelstva neexistovalo. Mnoho lidí poté, co přijdou odpoledne domů ze zaměstnání, potažmo ze školy, pouze hodí trepky do kouta, zapnout počítač a hurá na sociální sítě. Na tom není nic špatného, a myslí si to i většina firem. A proto platí dané sociální sítě, aby jim na nich zobrazovali jejich uživatelům reklamní poutače. To však není záležitostí pouze větších hráčů, ale mnohdy i menší firem o pár zaměstnancích. I ty se mohou tímto způsobem dobře zviditelnit, ale většinou jde o vyhozené peníze.

Vhodné oblečení k potisku

Pokud máte firmu pouze lokálního charakteru, internetovou propagaci můžete provozovat klidně pouze sporadicky. Vaši zákazníci si vás najdou tak či onak, a to ať už prodáváte cokoliv. To však neznamená, že byste se měli na propagaci úplně vykašlat, to rozhodně ne. Jen byste měli chytit ten pomyslný provaz za druhý konec a snažit se být blíže k lidem. K tomu dobře slouží třeba reklamní textil Promotextile.

Možná se vám může zdát, že nosit firemní logo je v přetechnizované současnosti krokem zpátky, ale tohle rozhodně není pravda. Lidé, ač se to nezdá, stále nejsou většinu času připojeni na internetu a mají i normální životy mimo těch virtuálních. Proto dokáží vhodně zvolený reklamní textil dobře zaznamenat, a možná i lépe než třeba vyšperkovanou reklamu na internetu. Tam jich je totiž více než dost, a tak snadno zapadnou a člověk se naučí si jich nevšímat. Navíc existují i speciální programy, které tyto poutače mažou.

Vyberte ten správný reklamní textil

Je z čeho vybírat

Pokud existuje ideální textil vhodný k propagování čehokoliv, je to asi triko s krátkým rukávem. Nosí se nejen v letních měsících, kdy bývá horko k zalknutí, ale i v zimě, i když často pod bundou a mikinou. V tomto ohledu se však meze nekladou a natisknout své logo můžete prakticky na jakékoliv oblečení, které vás napadne. Třeba i na montérky nebo spodní prádlo.